Monday 21 October 2013

Hantuk Kepala kat Dinding

Pasaipa aku nak hantuk hantuk kepala kat dinding ni ??? Apa salah dinding eh ? WUWUWUU

Dinding tak salah pun, dan bukan salah aku. Aku je stress memanjang dan bercita-cita untuk melakukan aksi tersebut dengan penuh harapan semoga stress semua tu akan pergi terbang melayang dari hidup aku. OK DRAMA SANGAT.

Stress, yup memang stress. Tapi normal la kan. Orang gilar je kot takde nak rasa stress. KOT LA. Aku tak tahu sebab tak pernah nak jadi gilar lagi, nauzubillah.

Taknak meghapu ghapan banyak malam ni sebab esok ada kuiz untuk subjek Language and Intercultural Communication. WEEH menatang apa tuuuu HAHA. Baru kau tahu, tengok nama subjek pun dah pening kan. Well, aku budak English Language kalau awok-awok semua nak tahu *taknak tahu takperrr :P

So, itu je la kot untuk malam ni. Aku nak sambung setadi-lah-kununnyer pulak. Banyak weh nak kena baca. Reading materials and lecture notes for six weeks uolss. SIX WEEKS nak cover dalam satu malam. Lingkup kau Gadis Genit. Tapi insyaAllah, akan ku usahakan walau sepahit mana akan ku telan jua *kalau tak tahan, baru ludah balik, eeeuww.

OK then, till we meet again. Pray for me, my friends and those who are going to suffer tomorrow, HEWHEW.. Assalamualaikum

2 comments:

izyantyPersonalTaste said...

gd luck....bawal xbuat ;)

Gadis Genit said...

thank you, da lepas dah hehe. ouh kalau buat, share2 la ye =)